Nabízíme nadstandardní lhůtu pro vrácení zboží v délce 21 dnů od zakoupení.
Pro zjednodušení procesu vrácení můžete využít možnost vygenerování formuláře pro vrácení zboží, ten je dostupný dvěma způsoby:
- v detailu objednávky po příhlášení k Vašemu zákaznickému účtu (moje objednávky -> detail objednávky)
- kliknutím na odkaz pro sledování stavu objednávky, který naleznete v e-mailu s potvrzením objednávky (funkční i pro zákazníky bez registrace)
V detailu objednávky následně můžete ze zakoupených položek zvolit ty, které chcete vrátit a jednoduše vygenerovat formulář pro vrácení zboží.
Pokud dáváte přednost ručnímu vyplnění formuláře, můžete si jej prázdný stáhnout na adrese https://www.skoda-dily.cz/docs/odstoupeni-od-smlouvy.pdf.
Vyplněný formulář odešlete e-mailem na reklamace@skoda-dily.cz nebo přiložte k vrácenému zboží.
V případě, že máte zájem o výměnu za jiné zboží, dopište, prosím, tuto informaci jako poznámku do formuláře.
Zboží s vyplněným formulářem následně odešlete nebo osobně přineste na naši adresu:
Škoda-díly.cz
Borská 3040/47a
30100 Plzeň
Česká republika
Ať už zvolíte jakoukoliv formu dopravy, je nutné, aby zboží dorazilo přímo na naši adresu, zásilky doručené na poštu/depo/výdejní místa nebudou vyzvednuty.
Upozorňujeme, že zásilky odeslané na dobírku nebudou převzaty, částku za zboží Vám vrátíme na platební kartu/Váš bankovní účet po jeho zkontrolování.
Kompletní podmínky pro odstoupení od smlouvy naleznete v našich obchodních podmínkách.
Pokud je zboží, které jste u nás zakoupili, nefunkční nebo vykazuje jakékoliv vady, postupujte následovně.
Vytiskněte a vyplňte, prosím, reklamační formulář, který naleznete na adrese https://www.skoda-dily.cz/docs/reklamacni-formular-cz.pdf.
Pokud reklamujete elektronickou součást vozidla, oceníme přiložení diagnostického protokolu, který také řešení reklamace urychlí.
Zboží prosím spolu s reklamačním formulářem zašlete nebo jakkoliv jinak doručte zpět na naši adresu:
Škoda-díly.cz
Borská 3040/47a
30100 Plzeň
Česká republika
Ať už zvolíte jakoukoliv formu dopravy, je nutné, aby zboží dorazilo přímo na naši adresu, zásilky doručené na poštu/depo/výdejní místa nebudou vyzvednuty.
Jakmile zboží přijmeme do reklamačního řízení, zašleme Vám na e-mail reklamační protokol.
Více informací naleznete v našich obchodních podmínkách.