shop roku

Zadní brzdový kotouč 253x10mm TRW

Číslo dílu dle Škoda:
  • 5Q0 615 601 F
  • 1K0 615 601 AB
  • 1K0 615 601 K
TIP: Víte, že nyní můžete vyhledávat díly dle VIN? Stačí se zaregistrovat nebo přihlásit a poté přidat svůj vůz do Vaší virtuální garáže.

Kotouč brzdy zadní nápravy s roztečí 5x112mm, brzdové kotouče doporučujeme měnit vždy v páru, tedy objednat 2ks.

Vhodnost dílu doporučujeme ověřit dle VIN.

Výška brzdového kotouče 51.6mm.
Pro model Octavia 3 pouze do MR2017 (předfacelift).

Do jakých vozidel pasuje tento díl? [+]

Díl je vhodný pro Škoda Octavia 3 s motory:
ObjemVýkonKódRok
Díl se vyskytuje v následujících kategoriích:Náhradní dílyBrzdový systémZadní nápravaZadní kotoučová brzdaBrzdy 253x10mmBrzdové kotouče
Díl je vhodný pro Škoda Yeti s motory:
ObjemVýkonKódRok
Díl se vyskytuje v následujících kategoriích:Náhradní dílyBrzdový systémZadní nápravaZadní kotoučová brzdaBrzdy 253x10mmBrzdové kotouče
Díl je vhodný pro Škoda Octavia 2 s motory:
ObjemVýkonKódRok
Díl se vyskytuje v následujících kategoriích:Náhradní dílyBrzdový systémZadní nápravaZadní kotoučová brzdaBrzdy 253x10mmBrzdové kotouče
×


Informace o výrobci [+]


Informace o společnosti TRW

TRW Automotive je jedním z předních světových dodavatelů autodílů a technologií aktivní a pasivní bezpečnosti pro výrobce vozidel po celém světě. Společnost je osmým největším nezávislým výrobcem náhradních dílů pro osobní vozy a špičkovým dodavatelem kvalitních náhradních dílů a poskytovatelem servisu i technické podpory pro nezávislý trh s autopříslušenstvím i pro výrobce vozidel.

Značka TRW nabízí kombinaci kvalitního originálního vybavení a dobré ceny v oblasti brzdových komponentů, dílů řízení a zavěšení kol.

www.trw.com

×

Varianta dílu: TRW (Německá prvovýroba)
SKLADEM 8 ks, pokud objednáte nyní, bude k vyzvednutí nebo odeslání zítra, tedy v pátek 22.11.2024.
Zboží by Vám mělo být doručeno nejpozději do dvou pracovních dnů, tedy do pondělí 25.11.2024.
666  vč. DPH 550 Kč bez DPH

Dotaz na produkt Zadní brzdový kotouč 253x10mm


Přidat příspěvek

Zpět na obsah ⇑