Kompresor chladicího prostředku pro klimatizaci (klimakompresor), určeno pro vozidla s motory 1.0TSI, 1.2TSI, 1.4TSI, 1.8TSI, 2.0TSI, 1.6TDI, 1.9TDI a 2.0TDI.
Bratři Hermann a Ernst Mahle, kteří v druhém desetiletí dvacátého století začali pracovat v metalurgii jsou díky inovacím považováni za jedny ze světových průkopníků nových technologií v automobilovém průmyslu. Pístový motor lehké slitiny, jehož výroba začala ve 20. letech přitahovala zájem široké klientely. Další inovativní vynálezy - mimo jiné součástí vzduchových filtrů - přispěly k posílení pozice společnosti. Během následujících desetiletí společnost rozšířila nabídku dalších vysoce kvalitních komponentů pro pohony, inovativně navrženy a vyrobeny s velkým důrazem na zachování kvality.
V současné době jsou auto díly Mahle vyráběny ve více než 170 továrnách po celém světě. Společnost nabízí širokou škálu extrémně odolných kvalitních pístů a litinových vložek válců pro modely automobilů na evropském, americkém a asijském trhu.
V roce 2020 společnost Mahle převzala společnost Behr Service, která dříve patřila koncernu Hella. Díky této akvizici získala společnost Mahle technologie a know-how v oblasti teplotního managmentu vozidel.
SKLADEM 5 ks, pokud objednáte nyní, bude k vyzvednutí nebo odeslání zítra, tedy v pátek 22.11.2024. Zboží by Vám mělo být doručeno nejpozději do dvou pracovních dnů, tedy do pondělí 25.11.2024.
Tento polský kompresor je špatně navržený. Při častějším používání přestane správně fungovat do dvou let... Samotná Škoda jej měla správně při reklamaci navhrazovat Denso kompresorem, ale patrně z toho sešlo :-)
Mám DENSO a mám dotaz , když mám zapnutý ECON a řemenice se točí a chladivo mě uniklo přes chladič klimatizace plastovým uzávěrem , může dojít k zadření kompresoru?
Děkuju .
OCTAVIA 2 R.V. 2006 1,9 TDI 77KW PD