Spojka 1.3, 1.3MPI LUK | Škoda-díly.cz
- 201 011
- 047 141 001
spojková sada bez setrvačníku, pro vozy s motory 1.3 (včetně 1.3MPI), obsah této třídílné spojkové sady: lamela spojky, přítlačný talíř spojky, spojkové ložisko
Do jakých vozidel pasuje tento díl? [+]
Objem | Výkon | Kód | Rok |
1.3 | 40kW/54PS karburátorový motor Ecotronic s řízeným katalyzátorem | 40* | 10/1990 → 07/1995 |
1.3 | 42kW/57PS karburátorový motor s neřízeným katalyzátorem | 42* | 01/1991 → 12/1993 |
1.3 | 43kW/58PS karburátorový motor bez katalyzátoru | 43* | 01/1989 → 07/1995 |
1.3 | 46kW/63PS karburátorový motor bez katalyzátoru | 46* | 08/1987 → 07/1991 |
1.3 | 50kW/68PS motor Monomotronic s řízeným katalyzátorem | 50* | 01/1993 → 07/1995 |
1.3 | 50kW/68PS karburátorový motor bez katalyzátoru | 50* | 03/1993 → 09/1994 |
Objem | Výkon | Kód | Rok |
1.3 | 40kW/54PS | 40* | 10/1994 → 07/1996 |
1.3 MPI | 40kW/54PS | AMG | 08/1996 → 12/1997 |
1.3 MPI | 40kW/54PS | AMG | 01/1998 → 08/2001 |
1.3 | 43kW/58PS | 43* | 10/1994 → 07/1996 |
1.3 | 43kW/58PS | AMJ | 08/1996 → 08/2001 |
1.3 | 50kW/68PS | 50* | 10/1994 → 07/1996 |
1.3 MPI | 50kW/68PS | AMH | 08/1996 → 12/1997 |
1.3 MPI | 50kW/68PS | AMH | 01/1998 → 08/2001 |
Informace o výrobci [+]
Informace o společnosti LUK
Společnost Luk byla založena v roce 1965 v Německu a v současné době je vývojovým partnerem a dodavatelem originálních dílů pro drtivou většinu výrobců osobních vozů.
Vyrábí v 17 závodech v Německu, Francii, Velké Británii, Maďarsku, Brazílii, Mexiku, Indii, Číně, Koreji, Jihoafrické republice a USA.
Každé čtvrté auto na světě, je přímo ve výrobě vybaveno právě spojkou značky LuK. Společnost zaměstnává přes 9.000 pracovníků a vyrobí ročně přes 15 milionů spojek pro osobní vozy a 6 milionů dvouhmotových setrvačníků.
Za dobu své existence společnost patentovala více než 1000 technických řešení a vynálezů, což ji potvrzuje jako jednoho z lídrů v oblasti spojkových systémů. Jedním z příkladů patentu společnosti je dvouhmotový setrvačník nebo komponenty pro CVT převodovky. Všechny inovativní technologie LuK přispívají k úspoře energií, paliva a zvýšení jízdního komfortu.
LuK je používá jako originální díl ve výrobě u vozů Audi, Škoda, Seat, Volkswagen, Alfa Romeo, BMW, Citroën, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, Chevrolet, Honda, Hyundai, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Toyota nebo Volvo.