shop roku

Pružina pérování zadní nápravy Lesjöfors

Číslo dílu dle Škoda:
  • 1K0 511 115 DK
TIP: Víte, že nyní můžete vyhledávat díly dle VIN? Stačí se zaregistrovat nebo přihlásit a poté přidat svůj vůz do Vaší virtuální garáže.

Šroubovitá pružina pro zadní tlumič pérování, originální barevné označení: 1x červená, 1x zelená, 1x hnědá, pro model Octavia 2 a Superb 2 s výbavou pro špatné cesty.

Vhodnost dílu doporučujeme ověřit dle VIN.

Do jakých vozidel pasuje tento díl? [+]

Díl je vhodný pro Škoda Yeti s motory:
ObjemVýkonKódRok
Díl je vhodný pro Škoda Superb 2 s motory:
ObjemVýkonKódRok
Díl je vhodný pro Škoda Octavia 2 s motory:
ObjemVýkonKódRok
×


Informace o výrobci [+]


Informace o společnosti Lesjöfors

Společnost Lesjofors je největším pružinovým specialistou na trhu – jeho pole působnosti sahá od automobilových vinutých a listových pružin, přes plynové pružiny (vzpěry) až po průmyslové pružiny všech druhů. Firma byla založena již ve středověku! A to v roce 1675. Výrobou pružin se zabývá přes 150 let a to od roku 1852 a i díky tomu si Lesjofors stále drží technický i technologický náskok před konkurencí.

Všechny vinuté pružiny Lesjofors jsou vyráběny z vysoce kvalitní pružinové oceli (speciální mechanické vlastnosti). Ta je buď nejdříve zakalena v oleji a poté na počítačem řízeném stroji tvářena (vinuta) za studena nebo obráceně – je nejdříve vinuta za studena a po té teprve zakalena. V obou případech má pružina stejné mechanické vlastnosti. Dalším technologickým procesem při výrobě každé pružiny Lesjofors je pískování za účelem dokonalého opracování povrchu pro následné lakování. Tímto postupem se způsobem prodlužuje doba životnosti pružiny.

https://www.lesjofors-automotive.com/

×

Varianta dílu: Lesjöfors (Švédsko)
Zboží je dostupné, pokud objednáte nyní, bude k vyzvednutí nebo odeslání v pondělí 25.11.2024.
Zboží by Vám mělo být doručeno nejpozději do tří pracovních dnů, tedy do úterý 26.11.2024.
841  vč. DPH 695 Kč bez DPH

Dotaz na produkt Pružina pérování zadní nápravy


Přidat příspěvek

Zpět na obsah ⇑