shop roku

Pružina pérování přední nápravy Sachs

Číslo dílu dle Škoda:
  • 1K0 411 105 AJ
TIP: Víte, že nyní můžete vyhledávat díly dle VIN? Stačí se zaregistrovat nebo přihlásit a poté přidat svůj vůz do Vaší virtuální garáže.

Šroubovitá pružina pro přední tlumič pérování, originální barevné označení: 1x modrá, 1x oranžová, 1x zelená.

Vhodnost dílu doporučujeme ověřit dle VIN.

Do jakých vozidel pasuje tento díl? [+]

Díl je vhodný pro Škoda Octavia 2 s motory:
ObjemVýkonKódRok
Díl se vyskytuje v následujících kategoriích:Náhradní dílyPodvozekPřední nápravaPružiny pérování
×


Informace o výrobci [+]


Informace o společnosti Sachs

Společnost Sachs je přední světový dodavatel spojkových systémů do prvovýroby nových vozidel a to jak osobních, tak dodávkových a nákladních. Sachs vyrábí speciální spojky se samonastavitelným přítlačným talířem (Sachs XTend), který produlužuje životnost spojky a je jedním z mála výrobců dvouhmotových setrvačníků na světě, čímž se stává předním dodavatelem do prvovýroby.

Sachs dodává všem významným automobilkám, vyrábějícím jak osobní, tak lehké užitkové nebo nákladní vozy.

Za více než 100 let aktivní činnosti se firma Sachs stala jednou z vůdčích mezi dodavateli automobilového průmyslu. To sebou přináší i desítky možná stovky patentů a zajímavých konstrukčních řešení a to jak u značky Sachs (např. samonastavující se přítlačný kotouč – XTend, zařízení Dynastart, tlumič Nivomat, Shocktester), Lemförder (kulový čep nápravy, „molekulární“ uložení hlavy čepu), ale i ZF (konstrukce řízení a posilovačů). Podle některých patentů se dnes vyrábí mnoho komponentů i u jiných firem, některé jsou zatím chráněny a pro jiné nedostupné.

https://aftermarket.zf.com/

×

Varianta dílu: Sachs (Německá prvovýroba)
Poslední 1 kus SKLADEM, pokud objednáte nyní, bude k vyzvednutí nebo odeslání zítra, tedy v pondělí 25.11.2024.
Zboží by Vám mělo být doručeno nejpozději do dvou pracovních dnů, tedy do úterý 26.11.2024.
946  vč. DPH 781 Kč bez DPH

Dotaz na produkt Pružina pérování přední nápravy


Přidat příspěvek

Zpět na obsah ⇑