Setrvačník DSG Sachs | Škoda-díly.cz
- 03G 105 266 CH
- 03G 105 266 AR
- 03G 105 266 BD
- 03G 105 266 CP
- 03G 105 266 Q
Setrvačník pro motory 2.0TDI 100kW/103kW/125kW (BMM, BMN, AZV, BKD) s 6-stupňovou automatickou převodovkou DSG.
Do jakých vozidel pasuje tento díl? [+]
Objem | Výkon | Kód | Rok |
2.0 TDI PD | 103kW/140PS | BKD | 01/2009 → 03/2010 |
2.0 TDI PD | 103kW/140PS | BMP | 03/2008 → 03/2010 |
2.0 TDI CR | 103kW/140PS | CLJA | 02/2010 → 05/2015 |
2.0 TDI CR | 125kW/170PS | CBBB | 06/2008 → 05/2010 |
Náhradní díly → Spojka → Setrvačník
Objem | Výkon | Kód | Rok |
2.0 TDI PD | 100kW/136PS | AZV | 02/2004 → 10/2008 |
2.0 TDI PD | 100kW/136PS | AZV | 11/2008 → 05/2010 |
2.0 TDI PD | 103kW/140PS | BKD | 02/2004 → 10/2008 |
2.0 TDI PD | 103kW/140PS | BKD | 11/2008 → 05/2010 |
2.0 TDI PD | 103kW/140PS | BMM | 11/2005 → 10/2008 |
2.0 TDI PD | 103kW/140PS | BMM | 11/2008 → 05/2010 |
2.0 TDI CR | 103kW/140PS | CFHC | 02/2010 → 05/2013 |
2.0 TDI CR | 103kW/140PS | CLCB | 02/2010 → 05/2013 |
2.0 TDI PD | 125kW/170PS RS | BMN | 04/2006 → 05/2008 |
2.0 TDI CR | 125kW/170PS RS | CEGA | 05/2008 → 10/2008 |
Náhradní díly → Spojka → Setrvačník
Informace o výrobci [+]
Informace o společnosti Sachs
Společnost Sachs je přední světový dodavatel spojkových systémů do prvovýroby nových vozidel a to jak osobních, tak dodávkových a nákladních. Sachs vyrábí speciální spojky se samonastavitelným přítlačným talířem (Sachs XTend), který produlužuje životnost spojky a je jedním z mála výrobců dvouhmotových setrvačníků na světě, čímž se stává předním dodavatelem do prvovýroby.
Sachs dodává všem významným automobilkám, vyrábějícím jak osobní, tak lehké užitkové nebo nákladní vozy.
Za více než 100 let aktivní činnosti se firma Sachs stala jednou z vůdčích mezi dodavateli automobilového průmyslu. To sebou přináší i desítky možná stovky patentů a zajímavých konstrukčních řešení a to jak u značky Sachs (např. samonastavující se přítlačný kotouč – XTend, zařízení Dynastart, tlumič Nivomat, Shocktester), Lemförder (kulový čep nápravy, „molekulární“ uložení hlavy čepu), ale i ZF (konstrukce řízení a posilovačů). Podle některých patentů se dnes vyrábí mnoho komponentů i u jiných firem, některé jsou zatím chráněny a pro jiné nedostupné.